پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226161
ارزيابي مخالفان از عملکرد دولت ناعادلانه است
تاریخ انتشار : 1395/06/11 09:35:52
نمایش : 998
استاندار چهارمحال و بختياري، برگزاري کنسرت هاي موسيقي، فيش هاي حقوقي نامتعارف، برجام، تورم و افزايش فروش نفت را از جمله اموري دانست که مخالفان دولت با توسل به آن ارزيابي ناعادلانه اي از مجموع فعاليت هاي دولت تدبير و اميد دارند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، قاسم سليماني دشتکي روز چهارشنبه در نوزدهمين دوره جشنواره شهيد رجايي افزود: افراد تريبون دار بدون در نظر گرفتن دستاوردهاي دولت همواره به دولت هجمه وارد کرده و فعاليت هاي دولتمردان را تخريب مي کنند.

وي افزود: بررسي عملکرد دولت از سوي تريبون دارها با بي انصافي و بي عدالتي انجام مي گيرد که اين امر به گسترش فضاي نااميدي در جامعه منجر مي شود.

سليماني دشتکي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري با اعضاي هيات دولت در هفته گذشته، تصريح کرد: ايشان در اين ديدار با سخنان شفاف خود به بسياري از هجمه هاي مخالفان دولت به خصوص در رابطه با برجام پاسخ دادند و مطرح کردند که انتقاد از برجام مربوط به نيروهاي خودي نيست بلکه متوجه طرف مقابل است.

سليماني دشتکي، ولايتمداري را از مهمترين ويژگي هاي رييس جمهوري دانست و گفت: با وجود همه سياه نمايي هايي که در خصوص اقدام هاي دولت يازدهم از سوي صاحبان تريبون ها انجام مي شود، اما بايد گفت که آقاي روحاني حتي يک ساعت هم از نظام و رهبري قهر نکرده و در مسير ولايتمداري همواره استوار بوده است.

وي تاکيد کرد: هجمه به رييس جمهوري در واقع زيرسوال بردن نظر شوراي نگهبان، راي مردم و حکم تنفيذ مقام معظم رهبري است.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اطلاع رساني دستاوردهاي دولت افزود: بايد تا مي توان نسبت به تبيين دستاوردهاي دولت با تريبون دارها گفت و گو کرد تا نسبت به اقدام هاي انجام شده آگاهي لازم را پيدا کنند.

 در جشنواره شهيد رجايي استان چهارمحال و بختياري 9 دستگاه برتر در شاخص هاي عمومي و تخصصي و تعدادي از دستگاه ها و نهادهاي اجرايي ديگر نيز به عنوان دستگاه هاي برتر در حوزه حقوق شهروندي و حمايت از حقوق مصرف کننده معرفي و قدرداني شدند.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html